Bence gece beslenmesinin diğerini kesin , sabah aç uyansın. Diğer öğünlerde de 160 cc değil de 120 vermeyi deneyin. Tok olduğu için de yemiyor olabilir. Çünkü 3-4 saat açlık çok uzun değil. Benim bebeğim 9 aylık olacak , rahat 8-9 saat aç kalabiliyor gece. Sabah da aç olduğu için kahvaltı yapıyor. Gece 2 kez mama verdiğimde kahvaltı yapmak istemiyor. Bir de bence bebişler sandığımızdan zeki , sütün geleceğini bildiği için de yemiyor olabiliyor.