acilinbengeldimm Merhaba kızlar 1.5 aylık bebeğim var çocuk doktoruna kontrole götürdüğümde sarılığının olmadığını söylüyor ama aradan biraz geçti ağlayınca ıkınınca falan iki kaşının ortasında böyle sarı renk farkediyorum anlamadım
Always-be-happy_Always-smile acilinbengeldimm gözlerinde sararma uzun ve derin uyku uyuması zor uyanması ve ateşi yoksa sorun yok. Ağlama reflesine bağlı olabilir.
1cocukannesi_1 acilinbengeldimm gözlerin beyaz kısmında sararma yoksa çok uzun uyumuyorsa sarılık değildir kendini sıkınca iki kaş arası sararıyordur bu çoğu insanda var