Yesillhanim bence tam zamanı almak için Ben de üniversiteyi bitirince hemen babam yazdırdı ehliyete İlk seferde almıştım ehliyetimi çok istiyordum sürmeyi, güzel güzel de gitmeye başlamıştım sonra kaza falan atlatınca o korku kaldı üstümde, evlenince de eşim aman sağa çarparsın, aman sola çarparsın, hızlı gittin ,yavaş gittin diye diye bütün cesaretimi kırdı şimdi diyor sana araba alayım sür çocukları gotur getir diye ama Ben de bir türlü cesaret gelmiyor inşallah sen yaparsın