Kızlar haftaya aile birleşimi vizesine başvuracağım vfs globale gideceğim ama çok heyecanlıyım nasıl oluyor oraya girince neler oluyor deneyimi olanlar yazabilir mi neler yapılıyor vs ? Bu arada 2 aylık bebeğimde yanımda olacak zorlanınır mıyım acaba