Rabiiul bu çocuklarda genelde oluyor sanırım benim oğlum yedi yaşındaydı ama o bile kıskançlıktan emmek istedi, kardeşime süt veriyosun bana da ver dedi, babasını emmeye kalktı annem kardeşimi emziriyor sende beni emzir diye ama anlattık bunun olamayacağıni, büyüdüğünü, sadece bebeklerin emmesi gerektiğini kabullendi sonra.. inşallah kolay geçer bu süreç biraz sancılı