Mdkakam113 side kum otelde kalmıştık geçen yıl 4 günlüğüne her şey dahil. Yemekleri güzel, çok çeşitli ve otel temizdi. Havuza bebekten dolayı hiç girmedik. Denize biraz mesafesi var ben yürüyordum ama eşim yürümek istemiyordu bir de bebek olduğu için sıcakta daha zor oluyordu, 15dkda bir sahile gidip gelen servisleri vardı. Sahilde baya büyük kendi şemsiye ve şezlong alanları var her gittiğimizde baya boş yer oluyordu. Öğle yemeğini hem otelde hemde sahilde yiyebiliyorsunuz. Ayrıca sahilde yemek harici alkollü/alkolsüz sıcak/soğuk içecek meyveler hepsi mevcuttu.