Kızlar mamayı nasıl bıraktınız iştahları nasıl açıldı yardımcı olurmusunuz?? Benim oğlum 21 aylık mamaya güveniyor pek bişi yemiyor sayılı şeyler köfte patates simit ekmek gibi diğer yemekleri yemiyor mamaya güvendiğini düşünüyorum çünkü acıkınca elinde biberonu getiriyor o sırada acıktığı için başka bişey vermek istiyorum direniyor ağlıyor kaçıyor tekrar biberon mama için ağlıyor sulu yemek çorba vs içmiyor küçükken yediği şeyleri bile 1 yaşından sonra içip yememeye başladı sizler nasıl yapıyorsunuz nasıl yapabilirim fikir verirmisiniz ? Bu arada gece mama için uyanmıyor sadece yatmadan içiyor