ardensss benim oğlumda 13 mayısta iki yaş olacak ve ben kurban bayramında memlekete gideceğim oradayken uykularımız falan şaşıyor zaten hazır öyleyken bıraktırayım diyorum bende çünkü halihazırda 1. Sınıfa giden abimiz var uyku konusu benim için normal hayatta önemli 🥹 ilk oğlumu da sanır taşıyla bıraktırmıştım hatırladığım kadarıyla bi günde uzaklaştı memeden bunu da öyle bıraktıracağım.. size geçmiş olsun 💐 umarım bizde çabucak atlatırız 🥹