Artık üstümü başımı yirticam psikolojim bozuldu 20 gündür.. oğlumda birden sabah uyandi balgamlı öksürük başladi bronşit ve dedim bir kaç gün bekledim. Sürekli yutkunma yutkunma da zorluk da başladı. Doktora gittim ciğerler temiz şikayetleri dinledi bağışıklık alerji gaita istedi ige 132 çıktı ve gaita da mantar çıktı diğerleri iyi demir eksikliği var bide.
Geniz eti büyük %80 aleji değeri de yüksek biraz dedi ve alerji ilacı verdi on gün de etki eder dedi. Balgamlı öksürük hala var genzi aktığı için oluyor diyor. Yiprandim tek başıma gurbette kimse yok.. arayıp bir nefes alacağım kimsem yok üstüne hastalıklar da gelince boğdu boğdu duvara attı beni. Başına gelen var mı çare bulan geçiyor değil mi sanki hiç gecmicek hastalık hep kalacakmış gibi geliyor bana..