g0mze oğlum doğduğundan beri goon kullanıyordum. Bezi bulamıyorum ve tabiri caizse mumla arıyorum 😅 sleepy kullandım sızdırma yaptı,molfix ve minies pişik yaptı. Rossmanın bezini kullandım o iyiydi aslında ama cırtları çok felaket onun da kendi kendine açılıyor çocuğun her yeri çiş içinde kalıyor. Kasım indirimde goon stokladım geceleri onu bağlıyorum gündüz de açıkcası sleepy double soft kullanıyorum o bir tık daha iyi ama çok uzun süre kalırsa o da pişik yapıyor ama double softta sızdırma yaşamadım