Nunununnannesi ben küçükken sürekli gezdirdiğim, daha doğrusu eve girmediğim için çok hasta olmuyor. 9. Aydan beri oyun grubuna gidiyor zaten. Hasta Olursa da genelde ayakta atlatıyor. Hatta bazen oğlumdan bize geçiyor biz kötü hasta oluyoruz öyle diyim size. 23 nisandan sonra çok kötü hasta oldu okula başladı başlayalı ilk defa göndermedim.
Etkisi var mı bilmiyorum ama probiyotiği düzgün kullanırız. Hasta veya hasta olcak gibiyse her gün. Normal zamanda da haftada 2-3 kez veriyorum. Haftada 2 balık yer. Tavukla eti de kalan günlere yayarız. Bazen et türevi vs istemez, yemez sadece pilav ister 🤷🏽♀️ siyah pilav yaparım o zamanlarda Veya sebzeli bulgur, micedere (yeşil mercimekli bulgur pilavı) yaparız. Limon yalamayı sever bu arada 😂😂😂 sarımsaklı yoğurt sever
Balık almadığımız zamanlar da multivitaminli balık yağı kullanırız.
Ben hastalığın, biraz beslenme ve mikropla tanışmayla alakası olduğunu düşünüyorum.