huhuuu 8. ve 10.aya göre daha rahat ettim yürüyor artık kendi kendine evde dolaşıyor peşimde, oyun oynamak daha etkili biraz da tv açıyorum.🌸uyku konusu ise gece henüz düzelmedi bizde aramızda yatmayı huy edindiği için ama gündüz uykusu da olmayan bebek kendisi 40 dk uyur uyanırdı şimdi 1 saat-1saat 10 dk falan uyuyor 2 uyku şeklinde 🙏 en azından onu daha iyi anlıyorum ve evet bizde de biraz kucak isteme var ama çok değil babası evde oldukça bakımını o yapar tek ilgilenen ben olmadığımı anlasın diye🎀 o yüzden çok kucakta değil genel olarak 1 yaş güzel geldi bize çok şükür