Benim bebeğim de 2 aylık oldu oda 3-4 güne bir yapıyor iki seferdir Dr normal dedi ama 5. Günden sonra bebeğe sıkıntı olursa getirin demişti. Ben iki gün bi iki Damla zeytin yağı verdim birde kendim kayısı kurusunu kaynatıp mixleyip içtim öyle yaptı rahatladı. Zeytin yağını verin diyemem 6 ay öncesi sıkıntı olabilir ben denedim şükür sıkıntı olmadı.