Merhaba doğum kontrol hapı Yasmin kullanıyordum ona rağmen hamile kaldım yargılamayın diye başta söylüyorum. Bu 3.hamileliğim bugün öğrendim biri 5 diğeri 16 aylık 2 tane çocuğum var ve zerre istemiyordum çocuk zaten beni yeterince zorluyorlar. Hamileliklerimde de hep bi sağlık sorunuyla uğraştım acil doğuma alıyorlar hep😢 yani eşimde istemiyor 3.cocugu ama bana bırakıyor ne bedenim ne de psikolojim kaldırır 3.yü çıkmazdayım büyük gunaha girer miyim napacağımı bilmiyorum ağlayıp durdum bütün gün