Merhaba anneler ,
20 günlük kızım var , uykuya dalamıyor dalsa bile 15-20 dk sonra uyanıyor.. memede emerken uyuyor beşik veya başka yere yatırıyorum uyanıyor. Ve uyanıkken hep ağlıyor. Gaz için nurse harveys kullanıyorum Sütümde bol yettiğini düşünüyorum peki neden uyumuyor olabilir sizce ?