kızlar ben ne zamandır terapiye gitmek istiyordum eşimle konuştuğumda devlete git dedi benim devletteki psikologlardan pek bi beklentim yok ama bi deneyelim dedim
bakırköy ruh ve sinir hastalıkları hastanesinden randevu aldık ama emin olamadım giden var mı memnun kalan oldu mu