Kızım bugün 22 aylık oldu, sürekli ilgileniyorum oyun oynuyorum, konuşuyorum anlatıyorum, kitap okuyorum, her gün parka avm ye götürüyorum hava güzelse 2 kere çıkarıyorum dışarı, yemeğini ara öğünlerini hazırlıyorum, temizlik yemek bile yapmıyorum eşim gelmeden, sürekli onu çok sevdiğimi söylüyorum öpüyorum kokluyorum sarılıyorum, sarılarak uyuyoruz ama sürekli ağlıyor bu aralar ve bende kızıyorum bazen sesim yükseliyor yaptığım doğru değil asla biliyorum vicdanda yapıyorum ama anlık sinirleniyorum ve kızım 2-3 aydır ben anneyi sevmiyorum diyor sen kötüsün diyor, kötü demek anne demem diyor bunu oyun mu yapıyor bu dönemlerde böyle şeyler olması normal mi yoksa bi sorun mu var diye düşünmekten kafayı yiyeceğim çok üzülüyorum ama böyle söylediğinde olsun ben seni çok seviyorum diyorum kızıma bugünde uyuturken sinirlendim kızmamak için odadan çıktım ve eşim gitti yanına, eşime ben anneyi sevmiyorum o kötü dedi uzun oldu biraz inşallah okursunuz 🙏