Kızım 17 aylık gece yatarken 240ml mama içiyor sabah 1 kere gün içinde de 1 kere beni emiyor ama sütüm hiç yok gibi 18 ayda ikisini de bıraktırmak istiyorum ama daha erken mi diye de korkuyorum siz kaçıncı ayda bıraktırdınız?Emziği de bıraktırmak istiyorum sadece uykuya geçerken ve ağladığında veriyorum hepsini bir kessem zor mu olur ve nasıl bıraktırdınız