Merhaba hanımlar
Yaklaşık 10 senedir içiyorum sigara ara ara bıraktığım denediğim çok oldu hamilelikte içmedim gibi bir şey emzirirken de günde 2 3 belki şuanda 2.5 yaşında oğlum öğlen uyurken akşam babası oynarsa ya da gece uykusunda içiyorum bağımlı gibi değilim yani içmeyince içmiyorum bir kitap var üniversite dönemlerimde okumuştum o ara baya içiyordum hatta yurtta 4 kişilik odadada dört kız da içiyorduk odanın içinde vs. Bu kitabı okuduktan sonra neredeyse 1.5 sene içmedim yanımda odada kızlar içmesine rağmen sonra işe falan başlayınca salak gibi gaza gelip başladım tekrar kitabı şimdi tekrar sipariş ettim yine aynı etkiyi vermesini umuyorum kitabı okurken içmeye devam ediyorsunuz bir şans verin derim benim gibi bırakma hevesi olan varsa oğlumun yaşı büyümeye başladı ve ben ona bu şekilde örnek olmak istemiyorum belki başka anneler de vardır böyle diye tavsiye etmek istedim 🫶
