nurdagulmom Benim bebegim 4 5 aylikken sabahlari beraber uyuyorduk cok güzel duyguydu ama simdi emeklemesini kalkmasini falan öğrendi yanima yatırmayı çok istiyorum ama yatıramiyorum duser diye 11. Aya girmek üzere siz napıyorsunuz 🥹
oglusannesii nurdagulmom ayyyy 2 buçuk aylık sabahları eşim işe gidince hep yanıma aldım alıştı şimdi beşikte uyumuyor zorla uyutmaya çalışıyorum yatakta o varken rahat etmiyorum korkuyorum eşim de var diye umarım beşiğe alışır
hamzazeydinannesi nurdagulmom Bizde bebeğimle birlikte uyuyorduk sonra bazadan düştü 😢 artık yer yatağında yatırıyorum emzirmek için yanında uyuyorum bazen kendi yatağıma geçiyorum nerde rahat edersem artık
Nikita nurdagulmom yatak kenarlarına koruyucu bariyer satılıyor. Alın rahat rahat yarın. Kuzu kokusu ile uyumak cennetten bir an
dilox Biz beraber yatıyoruz doğduğundan beri yatakta , şuan 16 aylık, yatağımı duvara dayadım rahat rahat yatıyoruz 😃başka yerde yatsam , korunaksız olsa bile , kımıldasa uyandığım için endişe duymuyorum 😃
nurdagulmom dilox ya benim oğlan öyle fırlama ki yatak basligina tutunup kalkiyo ben cesaret edemiyorum ama çok özeniyorum ya 🥹🥹🥹
tazeanneyimbennn nurdagulmom tabi canım artık büyüdü benim paşam ben bayadır beraber uyuyorum bebeğimle yataktan düşmesin diye duvara yaklaştırdım yatağımı yanlara da yastık koyuyorum
nurdagulmom oglusannesii bu da sorun yaratır iste kokunuza alışmıştır minik besige kiyafetiniz ya da sutyeninizle yatirmayi deneyin alisir belki 🥹
oglusannesii nurdagulmom ya beşiği yatağıma yapıştırıyorum tam yanımda ama illa yapışacak bana😂 acaba yastığının dibine kıyafetimi koysam alışır mı beşiğe
nurdagulmom oglusannesii bi deneyin bence olabilir ben de o donemler kiyaftlerimle uyuturdum minnakımı
nurdagulmom oglusannesii şeyde yapabilirsiniz emziriyorsanız sütünüzü bebek pamuklarina damlatıp besige yakin ama cocugun alamayacagi biyere koyabilirsiniz
oglusannesii nurdagulmom hemen deneyeyim beşikte çok sık uyanıyor yanımda uyuyunca uyanmıyor hemen koydum kıyafetini umarım işe yarar
nurdagulmom oglusannesii hmmm hiç üzülmeyinnnn çok iyi bi anne olduğunuz buradan belli bazen rabbim nasibini o kadar vermiştir sağlıklı olsunlar da onlar ha mama ha meme 😄 hiç dert etmeyin 🫂
patilikiz 9buçuk aylığız emerek uyuduğu için beraber yatıyoruz. Kendimce önlem aldım düşmemesi için ama ayaklanırsa zor işte 🥲
nurdagulmom hamzazeydinannesi yaa umarım bi sıkıntısı yoktur minnoşun bende ondan korktuğum için yanıma alamiyorum çok geçmiş olsun 🫶