hu33 benim bebeğim de 20 25 günün sonunda kilo almaya başladı, herkes mama ver dedi ama ben önce emzirdim sonra sağdığım sütü verdim çünkü çişli bez sayısı iyiydi. Sağılan sütün 20-30 çıkması gayet iyi midesi zaten küçük. Hatta bazen hiç çıkmaya bile bilir bu sütün bittiği anlamına gelmiyor, bebek duyusal emdiği için vücut üretmeye devam ediyor ama sağım öyle değil ayrıca bebişinizin emmesi çıkan süt miktarının üç katıymış (Dr söyledi) sadece yutkunuyor mu ona dikkat edin, yutkunmuyorsa uyandırın çenesine dokunun