aylinya ya şimdi sizi korkutmak istemiyorum aslaaa aslaaa, bir anneye zaten böyle korkulu şeyler demek yanlış ve ben bu konuda çok bilgili değilim baştan söyleyeyim deneyimden ziyade doktordan duyduğum şeyler
Benim çocuğum 2 aya yakın tuvaletini yapamamıştı ben de doktora götürmüştüm doktor bana sormuştu dedi ki bu çocuğu tuvaletini yapmıyorsa ve siz yardımcı olduğunuzda yapıyorsa ağır kokulu bir şekilde ve fışkırır tarzda mı yapıyor ben de hayır böyle bir şey yok demiştim Sonra parmağını soktu eğer dedi ki tepki verip çok fışkırır tarzda tuvalet yapıyorsa ishal şeklinde ise ve ağır kokulu ise bir hastalık vardır demişti ama benim çocuğum da çıkmamıştı benim çocuğum genel benim hamileliğimden etkilenen bir bağırsak sorunu yaşamış şu an geçti 9 aylık elhamdülillah, tekrar söylüyorum ben sizde bu var demiyorum ama doktorun bana sorduklarının ve eğer bunlar varsa bir hastalık var dediğini iletiyorum siz de hiç beklemeden hemen yarın iyi bir çocuk cerrahisine gidin çünkü çocuk doktoru değil bakın çocuk cerrahisine bu durumu anlatın bana demişti ki çok ağır bir koku olur bu durumda ben de koku olmuyordu sadece benim çocuğum tuvaletini yapamıyordu 50 gün boyunca benim çocuğum tuvaletini yapamamıştı yani sizin gibi fışkırır ve ağır koku tarzında değildi ben size sadece duyduklarımı iletiyorum tekrar söylüyorum asla korkutmak veya üzmek değil niyetim ama yarın hemen en acilinden bir çocuk cerrahisine gitmenizi öneriyorum