Kızlar sıze bırsey danışıcam benm 3 yaşına gırıcek ıkızlerım var maddi olarak tek maaş yetmıyo sıkışıyoruz cok bende çalşmak istiyorum ama durum şu annem ablamın evınde senelerdir ablam çalştgı icin onun cocuklarna bakıyo cocuklar 11 ve 9 yaşndalar annem istiyosan çalış dıyo ama cocuklara ablanın evınde bakarım ablanınınkılerı borakıp sıze gelemem dıyo getırıp goturursunuz cocukları dıyo evler cok yakın degıl arabasız gıdılmez ben ıse girersem vardıyalı olucak sureklı sabah aksam cocuklar yollarda gıdıp gelıcek esım ıstemıyo annen bızom eve gelıp bakarsa oyle çalış dıyo benımde içime sinmiyo cocuklar sabahın körü olucak gececı oldugumda orda kalıcak esımde vardıyalı calşyo ben araba kullanamıyorum esım ısteyken cocjkları halnz almam gerekıcek yanı sız olsanz napardnz ıhtıyacmz var çalşrsam cocuklarımıda maddı olarak daha rahat bakabılırız ama her gun orda burda olup duzenlerı bozulucak dıyede içime sşnmiyo siz olsanz naparsnz