nurdagulmom Bebegim 9. Aydan beri emeklemesini donmeyi ogrendi suan 10 buçuk aylık oldu gunduz asla dinlenemiyorum gece de uyuyamiyorum resmen surekli donuyor uykusunu bölüyor ne zaman bitecek bu dönmeler cok yoruldum ben ya
altay2123 nurdagulmom benimki 7 aylıkken falan uyuyorken kalkıp emeklemeye çalışıyordu sjsjamabsbs simdi 11 aylık olmak üzere geçti çok şükür yeni birseyler öğrendiklerinde böyle oluyormuş bir arada hep alkış yapıyordu ha uyanık olsun ha uykuda olsun
cakebabe nurdagulmom ay bu çok zor ya benim kızımda uzun süre yaşadı bunu deli oluyordum sonra geçti 21 aylık yine çok döner uyurken ama her döndüğünde uyanmıyor allahtan bebişin yeni öğrenediği için böyle allah sabır versin
nurdagulmom cakebabe kendiliginden gecen bi durum yani sabretmekten baska carem yok oyle mi uhühühüüüü😭
nurdagulmom cakebabe bende koyuyorum iki tarafina da ama popisini yukari kaldirip doneyi başarıyo yine de