kurbanolurum Merhaba 🌸 çocuğumuz olsun istiyoruz. Regl tarihime iki üç gün kaldı. İki gündür regl olacakmışım gibi ufak sancılar ve regli hissi var. Böyle bir erken gebelik belirtisi yaşayan oldu mu? Yoksa regli mi olacağım? 😕
amansallagitsin kurbanolurum her ay regl döngüsüne yakın acaba bu kez hamile miyim dıe düşünüp durusaniz inanın geç olur kafaya takmayın dusunmeyin sonrasında mucizeyi görün
Meri-Mel kurbanolurum Ben olmadan herşeyi hissediyorum bulantı, regl sancısı gibi ağrı falan ikisindr de öyle oldu
Gokturkmom kurbanolurum Reglden 4 gün önce geçmeyen kasık ağrısı başlamıştı bende aynı günde erken gebelik testinde pozitif kanda da hcg değerim 94 çıkmıştı🧚🏻♀️
Tugceninincisi kurbanolurum kızım 5.5 yaşında bizde düşündük çocuk ve galiba oldu sizin durumunuz nedir
nilesln kurbanolurum ben tam olarak bunları yaşayıp hatta nokta kadar kanama yaşayıp adet oldum sonunda deyip bi kaç gün sonra da hamile olduğumu öğrendim 😂
ipeksiiimom kurbanolurum aynen oyle olmustu hatta regl olucam sanmıştım reglime 2 gün vardı sonra lavaboya gidince kahverengi leke gördüm dedim tüh regl olmuşum ama yerleşme kanamasiymis😊
esmaayeldann kurbanolurum bende oldu. Reglime daha vardı ve bel ağrısı kasıklarımda karıncalanma vardı,meğer hamileymişim