prp2727 11 aylık bebeğim, sabah uyandığında 180cc mama içiyor ve bitiriyorum mama konusunu. Benimkide su içmezdi. Youtubedan pipetle su içme tekniklerini öğrendim, ona öğrettim, artık içiyor.
Bir günümüz şöyle
Mama içer
Kahvaltı yapar
Uyur
Yine ek gıda
Uyur
Yine ek gıda
Ek gıda
Gece uykusu
Yoğurt artık bu ay için bir öğün değil. Mamada dışarı çıkarsak falan geçiştirsin diye veriyorum. Sosyal medyada bir sürü tarif var. Hepsini denemenizi tavsiye ederim