limonludondurma_ Doğum yapalı 45 gün oldu .40 .günde adet oldum bitti hemen spiral taktırmak istiyorum .ikinci gebeliğim plansız oldu .korkuyorum o yüzden hemende taktırayım diyorum .nerden alınır nerde taktırılır bilenler yardımcı olabilir mi?
Niyesordunbucevabi limonludondurma_ Yaşadığınız ile göre değişiyor. Ben Ketem de ücretsiz taktırdım ama devlet hastanesin de ücretli taktıran bile duydum. Kadın doğumdan randevu alıp sormalısın. Adetliyken takıyorlar genelde ama doktorun inisiyatifine kalmış durum bazı doktorlar adet olmadan da takabiliyor