aslananne27 27 mayısta 4 yasına basacak konuşuyor ama nasıl söyle anlatım size benim adıma konuşuyor örnek veriyorum ben diyorum ki sen acmısın diyorum oğluma oda acıktığı zaman ben acım demiyor acıktığında bana sen acmısın diyor kendi adına konuşmayı bilmiyor anlatabildim mi size 🫣bu nasıl duzelecek kızlar
kulun_biri aslananne27 yanında bol bol sohbet etmek işe yarar bence akranlarıyla da sohbet ettirin. Çok da tatlı aslında ilerde büyüyünce anlatırsınız ona da gülerek😄
queenofrose aslananne27 çok komik ya 😄 çevreniz yok mu hiç. Beraber vakit geçireceği yaşıtları falan var mi. Yada yarım gün anaokuluna başlayabilir mesela
Mariposa aslananne27 evet ben acim, bu senin araban bu benim arabam, ya da sen su iciyorsun ben su içiyorum gibi her yaptiginizi konusursaniz duzelir bence ve bir de akranlarin arasina sokun yaz okuluna verebilirsiniz orda daha da duzelir.
sesizlik20 aslananne27 bnm oglumda 4de yeni girdi 3yasindan beri benide senide biliyo ama baska biseyi yoksa blki yeni gelisiyodur duzelir insallh
kulun_biri aslananne27 Ahahaha öyle tabi ama zamanla düzelir bence oyun gibi de yapıyor olabilir yani kreş vs oyun grupları varsa vakit geçirse iyi gelir onada
aslananne27 sesizlik20 yok başka bi sorunu çok şükür konuşuyor herseyi sadece benim adıma konuşur kendi adına değil 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
atarepla Sen/ben ayrımını mı yapamıyor? Bence bi uzmana götürmelisiniz. Diğer cevaplar kadar pozitif yorum yapamıyorum çünkü 4 yaşında bu ayrımı yapabiliyor olmalıydı. Disleksi gibi rahatsızlıklarda böyle oluyor diye biliyorum, umarım bir şeyi yoktur.