gayedilekci benim kizim da cok gazliydi. Ve 40 i cikar cikmaz gunde 6-7 kere kaka yapan bebegim bi anda 6-7 gunde bi kaka yapmaya basladi. Rekorumuz 9 gun. Basliklari okudum, yazilanlari denedim. Bizde ise yaramadi. Az sabir, 3. Aydan sonra duzelmeye basliyor, bicogu 4ten sonra duzelmis oluyo. Su an 6 ayligiz bayagidir gaz sorunu yasamadik.