Kızım geçen yıl kuran kursuna verdim ana sinifi gibi kırmızı önlüklü sayılar öğretiliyor saymayı yazmayı etkinlik yapıyor ama çoğunluk kurandir eğitimi süreler ezberletiliyor faln
Bu yıl eylül ayında anasinifina baslicak ben anasinifina verecektim aynı sınıf arkadaşlariyla önümüzdeki yıl birinci sınıfa başlamiş olacaktı
Ama okulda bir veli kafamı karıştırdı
Kendi kızını geçen yıl aynı bu Kur’an kursu olan anasinifina vermişti bu yıl yine vermiş ve bu yıl kızı kuranı kerime geçti okumayı öğrendi Eylül ayında birinci sınıfa gidecek kızı neyse konuşurken iyiki bu yıl okulun anasinifina vereceğime kuran kursuna verdim en azından kurani öğrendi aynı şey okuldada dayılar herşey öğretiliyor burda da öğreniyor en azından Kur’an’a geçti okulun anasinifina gitse kuranı öğrenemicek seneye 1.sinif 2.sinif diyerek artık ogrenemezdi zor olurdu sende ver falan dedi
Sormak istediğim şimdi okulun kendi anasinifina mi vereyim yoksa kuran kursu olan anasinifina mi
Okulun ücretlidir kayıt falan bu Kur’an kursu olan ücretsiz vede annelerin katıldığı etkinlikler yapıyor hocası gidip ortamı çok kez gördüm