Zeyyyynep Merhabalar kızım 1 yaşında ayak bileğini kırdı 20 gün alçıda kaldı bir hafta öncede çıktı hala yürüyemiyor normal mi doktoe artık getirme dedi ama götürücem galiba ağrı morarma şişlik yok ama yürümüyor emekliyor normalde yürüyordu
ayseferide74 Zeyyyynep cook gecmiş olsun cocuk için korku piskoloji de etkilemiş olabilir cunku tam yürümeye baslayıp ayağı kırıp acı cekmesi ona yürüme korkusu vermiş olabilir Ama yine de dr görmesinde fayda var cok gecmiş olsun nasıl kırıldı ?
Zeyyyynep ayseferide74 çok teşekkürler evet bizde korktuğunu düşünüyoruz otururken kendini geriye attı ayağı poposunun altında kaldı bileği dönmüş kırılmış malesef
monstera Biraz zaman verin kardeşimde olmuştu 12 aylıkken yürüyordu ayağı çatladı sonra tekrar 2 ay kadat zaman geçti ancak yürüdü