Merhabalar, çok geçmiş olsun öncelikle. Ben de tam gebelik öncesi yaşadım, zamanlama tesadüftü ama tedavisi çok iyi oldu. Yaklaşık 15 seans fizik tedavi ve lazer tedavisi gördüm ( lazerde parmağın tam kitle olan yerine 5 dk lazer uyguluyorlar, inanılmaz faydalı olmuştu) sonrasında gebelikte hiç sıkıntı yaşamadım. Ortopedist bana da elini kullanma demişti ve sağ el baş parmağımda olduğu için sağ elimi kullanmadan nasıl yaşayayım demiştim ☺️ tavsiyem bir de fizik tedavi uzmanına görünmeniz, maalesef atel ile geçmiyor o ağrı. Düzenli krem & jel kullanımı ve fizik tedavi ile inanılmaz rahatlamıştım. Umarım en kısa sürede geçer 🌸