6 ay ağrısını çektim, benden geçen ağrı bebeğe daha fazla zarar veriyor dedi doktor 🤦🏻♀️
3 tane çekti antibiyotik verdi 1 hafta emzirmedim zaten ek gıdaya da tam anlamıyla öğünlü geçtim. Çektirmeden de sütümü sağdım dondurucuya koydum.
Memeyi unutmadı ama hiç belli olmaz canım