3 buçyk aylık bebeğim. Noldu bilmiyorum dıştan baksan tamam hallediyorum her şeyi canım istemese de o yemeği yapıyorum bebeğime bi şekilde bakıyorum. Ama anlamadım içten içe bir çöküş yaşıyor gibiyim. Dışa vurmamak için elimden geleni yapıyorum kendimi salmak asla istemiyorum. Rahatsızlandım bi kaç gün idrar yolu enfeksiyonu… o zaman daha da depresyon bastı nasıl üstesinden gelicem çok yorgunum diye.. hasta olmaya korkar oldum zaten naparım hasta olursam hastaneye gidersem bebeğimi nasıl oyalarız daha çok küçük falan…Eşim evde kaldı sağolsun yardım etti ama yarın yine tekim.. bu da beni yoruyor heralde..Hayatıma devam ediyorum ama içten bi bitiş hissediyorum bu aralar bunu nasıl aşıcam bilmiyorum :( ben enerjik keyifli mutlu olmak istiyorum bu yorgunluk depresif hisler beni bıraksın istiyorum :(( sanki hiç toparlanamayacak böyle dibe vuracakmışım hissii. Bilmiyorum dostlar…:(