benimde 8 aylık 3 uyku yapıyor asla 2 uykuya geçemez çünkü gece doğru düzgün uyumuyor ahhsjdjdj gece emmek için en az 5 kere kalkıyor :( babıldama falan bayadır var zaten bi de alkış gel gel falan yapıyor gece uykusundan uyandığında da yapıyor aşırı komik ajshjsjs uyandın gece gece alkışlancak ne var allah aşkına ajsjjsjd