Arkadaşlar merhabalar artık delirmek üzere olduğumu fark ettim ve buradan sizlere danışmak istiyorum. Benim kızım normalde iki yaşında tuvalet ihtiyacını tuvalete gidermeye başlamıştı ve hiçbir sorun yoktu evimizde hiçbir değişiklik olmadığı taşınma boşanma kardeş vs. Buna rağmen yaklaşık on aydır bilinçli veya bilinçsiz özellikle gündüzleri sürekli altına cıs kaçırıyor hatta bazen kaka ben artık delirmek üzereyim nasıl bir yol izleyeceğimi bilemiyorum kızıyorum olmuyor sakin kalıyorum olmuyor sanki bilerek yapıyormuş gibi düşünüyorum o da değil ne yapmalıyım bilmiyorum bunu yaşayan var mı aranızda lütfen varsa süreçle ilgili beni de bilgilendirin