Arkadaşlar durumumu önceki postta anlattım. Benim yarım zamanlı çalışmam gerekiyor yol var kızımın yaşı daha kreşte tam gün kalmaya müsait değil o yüzden o büyüyene kadar böyle çalışmak istiyorum ama aklıma takılan şeyler var.
Bu kamuda sözleşmeliye oluyor mu ?
İkinci olarakta aday memura oluyor mu ? Ben aday memurum bu durumda kabul edilir mi ? Bu bir hak evet ama kurum insiyatifinde olabiliyormuş