Dün sağlık ocağına gittik ordaki doktor de eşimin arkadaşı ayak üstü bebişin var mı bi problemi falan dedi eşimde idrarında koku var ama tahlilleri temiz çıktı vs dedi direkt bana döndü doktor su veriyor musunuz dedi yani yemeklerden sonra ve arada sırada verdiğimi söyledim zaten mama içen bi çocuk suyu sürekli dayamıyorum yani çocuğa, hep vermen lazım bu bebeğim 1 - 1.5 litre su içmesi lazım dedi o an idrak edemedim tamam falan dedim ama Allah aşkınıza ben mi cahilim bilmiyorum yoksa bu doktor mu abartıyor, 7 aylık bebek nasıl 1 litre su içecek? Ben bilmiyorsam lütfen düzeltin zaten çocuk damla damla içiyor her dakika su vermem gerekir o zaman