kabakcekirdegi ben bunu 14 yıldır yapıyorum, ama gömmedim. İstediğim her şeyin fotoğraflarını çıktı alıp mantar tabloya asıyorum, altına da ne zaman gerçekleşmesi gerektiğine dair tarih yazıyorum. Bu tablo hep yatak odamda asılıdır. Her gün sabah uyandığımda görüyorum, hatırlatma gibi oluyor. Gerçekleşenleri kaldırıp yerine başkasını asıyorum. Bu evrene mesaj göndermenin bir şekli, bir şeyi hayal ettiyseniz ve şekil verdiyseniz %50 gerçekleşmiş oluyor, diğer yarısı zaman ve emeğe kalmış oluyor. Neye inanıyorsanız o oluyor.