Kızlar gebeyken de şiddetli mide yanmam olurdu zaten çok çektim bundan doğurdum üç ay geçti hâlâ devam ediyor boğazıma kadar yanma hissi su içsem yanıyor yani şurup da kullanıyorum lansor da içiyorum yediklerime dikkat ediyorum yine aynı eğilince daha şiddetli bi hale geliyor yaşayan var mı neler önerirsiniz