

Normalde çizgi biraz daha belli ama yok diyecek kadar silik dikkatli bakıldığında görünüyor. Kamerayla çekerken belli olmuyor belli olduğu kadarıyla atıyorum. Adetim normalde 7-10 gün sürerdi 3 günde bitti. Biteli 4 gün oldu ama kasık ağrım hala devam ediyor aynı adet olacakmışım gibi. Gebelik var mıdır yok mudur ? Başına gelen var mı? Yarın sabah kan vereceğim ama sizede danışmak istedim 🤗