rhea11 anne süt alan bebeklerde on gün boyunca yapmaması normal bizim çocuk doktorumuz da eğer böyle hani sıkıntı yapıyorsa dört günde yapmadıysa eğer dördüncü günde de yapmadıysa beşinci günde fitil yap diyordu ama tabii ki fitili çok alıştırmak da iyi değil bağırsak tembelliği yapıyormuş