kızım 2 aylık ve boğumları biraz fazla kilosu da öyle… (6.5 kilo 🧿) molfix kullanıyorum ve kenarları çok iz yapıyo sıkmıyorum ama kıpkızarık oluyo bacak araları. 4 numara kullanıyorum şuan napiyim 5 mi deniyim ben anlamadım beni bi aydınlatın deniyimli anneler 🥺