Bebeğim 3 aylık 2 haftadır vücudunda ozellikle boynunda ve kolundaki eklem yerlerinde kızarıklıklar var nemlendirici kremler sürmeme rağmen geçmek bilmiyor😔 doktor yeni bir nemlendirici daha verdi ama alerjik de olabileceğini söyledi 1 hafta içerisinde geçmezse yine gideceğiz sadece anne sütü içiyor. Benim egzemalarım var onun da egzeması olmasındn korkuyorum