sevalbz Kızım yarın 3. Ayına giriyor ve bi haftadır gazı çok arttı normalde de gazlı bi bebekti ama kaç gündür böyle gaz yüzünden uyanıyor ağlayarak gazını çıkarıyoruz tekrar öyle uyuyor besledikten sonra kucağımda zaten genel olarak kucakta uyuyor sütüm tazikli ondan mı arttı dicem ama başından beri tazikli zaten bu gaz sorunu Nezaman normale döner böyle olması normal mi bilen biri yazabilir mi lütfen
mmoz sevalbz ya bu lanet olası tazyik bitmiyor mu ya bende de var ama 2.03 aylık olmayı bekliyorum yıkıldım şuan. Bebeklerimizin gaz sorunu tazyik ve bol ön süt maalesef
kirmizibalik_ sevalbz tazyik düzelmiyor maalesef, yatarak emzirme, makas tekniği, ön sütü sağma sadece o anlık işe yarıyor.. bizim gaz problemimiz 3 buçuk aylığa yakın belirgin bir azalma göstermişti
sevalbz mmoz bilmiyorum Okadar yoruldum ki hele tek göğüsüm daha tazyikli ve daha çok doluyor birsürü şey denedim hastanede emzirme danışmanlarının dediklerini de yaptım ama yok düzelmiyor
sevalbz mmoz en iyisi uykuluyken vermek o şekilde alıştırdım bende bi ara benimkide tekini hiç almıyordu