Pamukhanim_ Ben pek etkinlik insanı değilim, çok da mükemmel olmadı açıkçası 🙈 ama Doğa o kadar eğlendi ki… benim için en önemlisi de buydu 💕 Biraz çiçek, biraz hayal gücü… ortaya böyle tatlı bir şey çıktı 🌼 Belki size de fikir olur 💛
Hemdem__ Pamukhanim_ Önemli olan mükemmel olması değil,beraber birşeyler paylaşmanız.Çok güzel olmuş 🌸
Kartanesi26_ Pamukhanim_ ay ne kadar hoş bi çocuk elinden emeğinden çıkması insanın gününü güzelleştiriyor hele bir de eğlenmiş mutlu olmuş ne mutlu size 🥹🌸 bende o günleri iple çekiyorum kızım 14 aylık henüz beklemedeyim 🥲🥰
Pamukhanim_ Hemdem__ teşekkürler 💞😍benim el becerim asla yoktur ama doğa çiçekleri çok sevdiği için denemek istedim
kdcirem Bir kartona saksı çizip üzerine de delikler açıp çiçekleri o delikten geçirerek yaptıklarını görmüştüm. Çok hoşuma gitmişti. Kendim için etkinlik diye düşünmüştüm aslında ben 😄Bu da çok güzel olmuş elinize sağlık 🤍
Pamukhanim_ kdcirem evet bende böyle birşey görüp yapmak istedim. Ama benim beceriksizlik doğayla bu kadar oldu 🤣
anonimli Çok güzel olmuş ya🥰 Benim kızım yer o çiçekleri, yapmışlığı var😬🙄 Ben masal 2 3 yaşına gelince yapayım bunu🥰😂