2.5 yaşında kızım konuşmuyor (anne,baba,dede ve hayvan sesleri çıkarıyor) çocuk doktoruna götürdüm isime bakıyor seslenince bakıyor göz teması kuruyor anlıyor bir şey istediğimde ya da sorduğumda getiriyor gösteriyor doktor zihinsel olarak bir şey olduğunu düşünmüyorum dil terapisi gerekebilir belki ve çocuk psikiyatrisine götür dedi randevu aldım zaten. Anneliğimi sorguladığım kısım ise ben öğretemedim belki yeteri kadar ilgilenmedim ondan mı böyle oldu yazık mı ettim ona acaba çok vicdan azabı çekiyorum anne olmamalı mıydım bunları yazarken bile ağlıyorum. Bu arada ekran soracak olursanız telefon yok,tv ise günde 1 saat o da televizyona odaklanan bir çocuk değil açık olsa bile oyuncaklarıyla oynuyor arada bakıyor sadece.