Bebeğim 7 aylık bu zamana kadar hep gündüz üç uyku ile ilerledik. Aklıma takılan şu, sonuncu gündüz uykusunda eğer yarım saati geçerse uyandırıyor musunuz gece uykusunun kaymaması için. Ben bazen kıyamıyorum uyandırmaya vs.. Olması gereken nedir bu konuda bilgisi olan var mı 🌸