Kızlar merhaba bebeğim yaklaşık 7 aylık işaret ve orta parmağında beyaz bir şey çıkıyor arada kabuklanır gi i oluyor çok hafif şişlik var ama iltihaplı değil diğer parmaklara da bulaşmıyor görsel ekleyemedim ne olabilir ki ya
Doktoru elini ağzına götürüyor nemlendiği için dedi ama tek elini ağzına götüren çocuk benimki değil ya diğerlerinde niye olmuyor