Meliselis ben kırmızı elma kabugunu bes dk kaynatıyorum daha sonra ıhlamur atıyorum ıcıne on dk demlendiriyorum bzen ıcıne cok az kecı boynuzu özü koyuyorum ama cok az 6 aylık oldugundan berı verıyorum kecı boynuzunu 6 aydan sonra basladım dort dort bucuk aylıkken sadece elma kabugu ve ıhlamur verıyodum